Close

Doriți să returnați produsul? Vă rugăm să contactați mai întâi serviciul nostru pentru clienți. Contact

Când returnați o comandă, faceți întotdeauna acest lucru pe platforma unde ați comandat, dacă este o comandă directă, atunci aveți un cont la noi și puteți utiliza returnările prin contul dvs.

Model formular de retragere

(completați și returnați acest formular numai dacă doriți să vă retrageți din contract)

-          Către: Numele vânzătorului: Milnik.ro România

Adresa vânzătorului: Panic, Nr. 101C, 457171, Sălaj.

Adresa de e-mail a vânzătorului: contact@milnik.ro

 

-          Număr factură: _______________

-          Referință produs (e): __________________

-          Comandat la / primit la*: ____________________________

-          Motivul retragerii: _________________________________________________________

-          Soluția dorită: O 1.) Înlocuire.
                                  O 2.) Banii înapoi garantat. (pentru comenzi în termen de 14 zile de la livrare)

-          Numele consumatorului (consumatorilor): ____________________________

-          Adresa consumatorului (consumatorilor): ____________________________

-          Semnătura consumatorului (consumatorilor)________________________________(numai atunci când acest formular este depus pe hârtie)

 

* Ștergeți ceea ce nu se aplică sau completați ceea ce se aplică.

Clienții B2B / Business nu pot solicita un retur, vă rugăm să ne contactați pentru mai multe informații despre serviciul clienți.

Ce este cumpărarea de la distanță (online) ?

Perioada de reflecție

Ce puteți face cu produsul în perioada de reflecție?

Ce puteți face dacă ați primit un produs defect?

Puteți returna un produs defect?


Close